Wykaz sprzętu
W poniższych tabelach zamieszczam wyszczególnienie głównych elementów systemu nagłaśniającego, który posiadam. Nie prowadzę wynajmu urządzeń, używam ich do wykonywania usług. Nie chwalę się cudzym sprzętem. Wykazy sprzętu można sortować i przeszukiwać. Opis zastosowań znajduje się na stronach dotyczących nagłaśniania wydarzeń i koncertów.
Wykaz sprzętu dźwiękowego TV znajduje się na stronie TV, ENG:
Głośniki | opis | ilość | uwagi |
---|---|---|---|
Nexo GeoM12 | 7xM1210 + 1xM1220 na stronę | 16 | System liniowy |
Nexo GeoS8 | 13xS805 + 2xS830 na stronę | 30 | System liniowy |
Nexo RS18 | 2x18`` omni/cardio | 10 | Kolumny niskotonowe |
Nexo CD12 | 2x12`` cardio | 6 | kolumny niskotonowe |
Nexo LS18 | 1x18`` 4``vc long excursion drv | 4 | bas do PS10R2/ PS15R2 |
Nexo PS15R2 | 15``+2``HF, 132 dB SPL | 12 | uniwersalne/odsłuchy |
Nexo PS10R2 | 10``+1``HF, 132 dB SPL | 12 | uniwersalne/odsłuchy |
nexo ID14T | 4``+ 1.4``HF | 4 | uniwersalne, małe |
nexo IDS108T | 8`` | 2 | basik do id14 |
Nexo ID24-T | 2x4``+1``HF | 4 | frontfill/odsłuchy |
Bose L1 Model2 bas B2 | 2 | "słupek" Bose | |
Polaudio Pa 115-400 | 1x15``+1x1`BMS 4550 400W RMS | 4 | kolumny pełnopasmowe |
Polaudio Pa 115-500 | 1x15``+BMS 4550 500W RMS | 2 | Kolumny pełnopasmowe |
Polaudio M 115-400 cx ND | 15``,3``VC+1,75``VC | 2 | Odsuchy/Kolumny pełnopasmowe |
Polaudio M-215 ND | 900 W RMS | 1 | Drum-fill |
Polaudio BT218 | 2x18``,4``VC RCF1600W RMS 3200Wmuz | 6 | kolumny niskotonowe |
Polaudio TP118 | 1x18``,4``VC RCF 700W RMS | 4 | kolumny niskotonowe |
Concert 2000 | 2x12``+1x2``BMS4590, zwrotnice zmodyfikowane w Polaudio 800W RMS | 4 | kolumny średnio-wysokotonowe |
QSC K8.2 | 1x8`` +1,4`` HF | 2 | Kolumny pełnopasmowe, aktywne |
QSC K10.2 | 1x10`` +1,4`` HF | 2 | Kolumny pełnopasmowe, aktywne |
Elektro-Voice ZLX-12P | 1x12`` +1,5`` HF | 4 | Kolumny pełnopasmowe, aktywne |
Elektro-Voice EKX18SP | 1x18`` | 1 | Aktywny basik do ZLX |
JBL EON 610 | 10`` Two-Way | 4 | Kolumny pełnopasmowe, aktywne |
JBL EON-10 | 125W RMS | 4 | Kolumny pełnopasmowe |
DAS PF0-15 | 350W RMS | 4 | Odsłuchy |
Yamaha Stagepass 300 | 2x150W | 1 | Mały system nagłaśniający |
JBL Control 25AV | 60W 100V | 16 | dedykowane statywy |
Wzmacniacze | opis | ilość | uwagi |
---|---|---|---|
Nexo NxAmp 4x4 | 4x4kW/2om | 9 | 8x NXDT104 Dante 1xNXAE104 AES |
Nexo NxAmp 4x1 | 4x1.3kW/2om | 1 | |
Crest Audio Pro 8200 | 2x2250W/2om | 1 | procesor do PS10R2 |
Crest Audio CC 2800 | 2x1400W/2om | 1 | |
ADS PLX 4000 | 2x2000W/2om | 2 | |
ADS PLX 3200 | 2x1600W/2om | 3 | |
ADS PLX 2400 | 2x1200W/2om | 3 | |
Handbox ATX-2000 | 2x1000W/2om | 1 | |
Fender SPL 6000 | 2x300W/4om | 1 |
Miksery | opis | ilość | uwagi |
---|---|---|---|
Yamaha DM7 EX | 144/144 DANTE 32/16 analog | 1 | kons. cyfrowa, RIO3224 D2, RIO1608 D2 |
Yamaha DM7 compact | 72/72 DANTE 16/16 analog | 1 | kons. cyfrowa |
Yamaha QL5 | 64/64 DANTE 32/16analog | 1 | kons. cyfrowa, RIO3224, RIO1608 |
Yamaha QL1 | 32/32 DANTE 16/8 analog | 1 | kons. cyfrowa |
Yamaha DM3 | 16/16 DANTE 16/8 analog | 1 | mały mikser cyfrowy |
Yamaha 01V96 | 12+4 in, 8 aux... + Presonus Digimax FS (8 in+8out) | 2 | kons. cyfrowa |
WSG-Y16-V2 MY16-AT MY8-AE96 MY16-AUD MY4-DA | Waves ADAT in out AES in out Dante in out Analog out | 1 1 1 5 1 | Karty do mikserów Yamaha |
Behringer Wing | 48 in 28out | 1 | kons. cyfrowa, DL32 |
Midas M 32 | 32 in 16out | 1 | kons. cyfrowa, DL32 |
Behringer X 32 Producer | 32 in 16out | 1 | kons. cyfrowa, S16x2 |
Behringer X 32 Rack | 32 in 16out | 1 | kons. cyfrowa, rack |
DN32-WSG X-Dante | Waves Dante | 1 1 | karty do mikserów X(M) 32 |
Behringer XR18 | 18 in 8out | 1 | mała kons. cyfrowa |
Midas MR18 | 18 in 8out | 1 | mała kons. cyfrowa |
Behringer XR16 | 16 in 6out | 1 | mała kons. cyfrowa |
Behringer XR12 | 12 in 4out | 1 | mała kons. cyfrowa |
Mackie DL1608 | 16 in, 2+6 out | 1 | kons. cyfrowa |
Allen&Heath GL 2200 | 24 in,4+2 aux | 1 | dawno nieużywany analog |
Allen&Heath Wizard 12:2DX | 8+2 in, 6 aux | 1 | analog |
Mackie CFX-16 mkII | 12+2 in, 4 aux, 4gr | 1 | analog |
Presonus AR12c | 4+4 in, | 1 | analog |
Behringer VMX 1000 | 5+2 in | 1 | DJ mixer |
Allen&Heath ZED 10 | 4+2 in | 1 | Mały analog |
SOUNDCRAFT SPIRIT EPM 6 | 6+2 in | 1 | Mały analog |
Mikrofony | opis | ilość | uwagi |
---|---|---|---|
DPA 4055 | Mikrofon pojemnościowy, duży SPL | 1 | |
Audio-Technika AE2500 | Mikrofon dwuelementowy | 1 | |
Shure Beta52A | mikrofon dynamiczny, duży SPL | 1 | |
Shure beta 91A | mikrofon instrumentalny pojemnościowy, duży SPL | 1 | |
Sennheiser E901 | mikrofon pojemnościowy, duży SPL | 1 | |
Beyerdynamic TG D71 | mikrofon instrumentalny pojemnościowy, duży SPL | 1 | |
Audix D6 | mikrofon dynamiczny, duży SPL | 1 | |
AKG D112 | mikrofon dynamiczny, duży SPL | 1 | |
Sennheiser MD441U | mikrofon dynamiczny | 1 | |
Sennheiser MD421 | mikrofon instrumentalny dynamiczny | 1 | |
Electro Voice RE20 | mikrofon instrumentalny dynamiczny | 1 | |
Shure Beta56A | mikrofon dynamiczny, duży SPL | 2 | 1 uchwyt do werbla |
Shure Beta98AD/C | mikrofon pojemnościowy do tomów | 4 | |
Sennheiser E904 | mikrofon dynamiczny, przypinany | 4 | |
Sennheiser E604 | mikrofon dynamiczny, przypinany | 4 | |
Sennheiser E906 | mikrofon instrumentalny dynamiczny | 4 | |
Shure SM58 | mikrofon wokalowy | 10 | |
Shure beta 58 | mikrofon wokalowy | 4 | |
Shure SM57 | mikrofon instrumentalny dynamiczny | 12 | |
Shure beta 57 | mikrofon instrumentalny dynamiczny | 1 | |
Neumann Km140 | mikrofon pojemnościowy | 2 | |
Neumann Km184 | mikrofon pojemnościowy | 2 | |
AKG C414 XLS | mikrofon pojemnościowy 1` | 2 | |
Audio-Technica AT4040 | mikrofon pojemnościowy 1` | 2 | |
Shure SM81 | mikrofon pojemnościowy | 4 | |
Rode NT5 | mikrofon pojemnościowy | 8 | |
Rode NT4 | mikrofon pojemnościowy stereo | 1 | |
Rode NT3 | mikrofon pojemnościowy 3/4` | 4 | |
Rode M3 | mikrofon pojemnościowy 3/4` | 2 | |
AKG C3000 | mikrofon pojemnościowy 1` | 2 | |
AKG C1000 | mikrofon pojemnościowy | 3 | |
DPA4099 | przypinany | 9 | uchwyty: skrzypce 9x, kontrabas, wiolonczela, klips 2x, bęben x2, trąbka, piano x2, gitara x1 |
Audiotechnika ATM-350 | przypinany | 16 | |
Sennheiser MKE-2 | przypinany | 2 | |
Sennheiser ME66+K6 | Shotgun | 2 | |
Audix ADX18/12 HC/C | Gęsia szyja do mównicy | 2+2 |
Odbiornik | uwagi | ilość | przetwornik |
---|---|---|---|
ULX-D | 20x Handheld, 4x bodypack | (6x4D, 2x4Q) | 16xSm58, 15xBeta58, 1xKSM8, 2xBeta87, 2xKSM9HS |
SLX-D | 2x bodypack | 2xSM35/2x HSE150/SK | |
EM500G2 | Handheld+bodypack, 2 x splitter, ant zewn. | 8 | 8xE865, 3x plug-on |
EM100G3 | Handheld+bodypack, splitter | 4 | 4xE945 |
EM500G3 | Handheld+bodypack, splitter ant zewn. | 8 | 8xE935, 2xE965 |
EM100G4 | Handheld | 2 | E935, 2x plug-on |
PGX24, BLX24 | Handheld | 6 | SM58 |
Mikrofony nagłowne i krawatowe | Rodzaj | ilość | uwagi |
IMG HSE 150/SK | nagłowne | 14 | do bodypacków Sennheiser |
IMG HSE 152/SK | nagłowne | 12 | do bodypacków Sennheiser |
Countryman E6OW6L1 | na ucho | 3 | do bodypacków Sennheiser |
Shure MX153T | na ucho | 4 | do bodypacków ULX/SLX |
Shure SM 35 | nagłowne | 4 | do bodypacków Sennheiser |
Sennheiser ME102 | krawatowe | 4 | do bodypacków Sennheiser |
Voice Technologies VT 506 | krawatowe, czarne, białe i beżowe | 7 | do bodypacków Sennheiser |
Statywy | opis | ilość | uwagi |
---|---|---|---|
windy do line array | Fantek FT7045 | 2 | 7m 450 kg |
głośnikowe, korbowe 4m | 8 | ||
głośnikowe 3,5m | Dynawid | 16 | |
głośnikowe 2m | Dynawid | 12 | |
Mikrofonowe | Dynawid | 30 | ponad |
Mikrofonowe Baby | Dynawid | 10 | |
Mikrofonowe, stołowe | 5 | ponad |
Różne | opis | ilość | uwagi |
---|---|---|---|
Sennheiser EW 300 IEM G4,G3,G2 | Odsłuch monitorowy douszny | 10 stereo lub 19 mono | TX: 2xG2, 2xG3, 6xG4. RX: 14xG4, 5xG3 słuchawki IE 4, combiner AC-3, AC-4 |
Waves Impact Server + WSG-Y16 v2 Soundgrid Card | serwer Waves z kartami do mikserów Yamaha i X/M32 | 1 | Mercury, H-series, Vocal bundles |
Di Boxy | Łącznie | 30 | ponad |
Radial ProD2 | pasywny, stereo | 6 | |
Radial ProD1 | pasywny, mono | 6 | |
Radial Pro48 | aktywny, mono | 6 | |
Radial J48 | aktywny, mono | 6 | |
Radial J48 Stereo | aktywny, stereo | 2 | |
Stagebox cyfrowy | Yamaha Rio3224-D2 | 1 | Dante |
Stagebox cyfrowy | Yamaha Rio3224-D | 1 | Dante |
Stagebox cyfrowy | Yamaha Rio1608-D2 | 1 | Dante |
Stagebox cyfrowy | Yamaha Rio1608-D | 1 | Dante |
Stagebox cyfrowy | Midas DL32 | 1 | AES50 |
Stagebox cyfrowy | Behringer S16 | 2 | AES50 |
Splitter analogowy | 48x2 | 1 | 6x Art S8 |
Kostka dziennikarska Radial EXO-POD | 10xXLR+4xTrs 3.5mm | 4 | |
Pulpit komentatorski CTP Systems DCD2020 | plus AKG BPHS-1 | 1 | Pulpit Dante dla 2 komentatorów i gościa |
Pulpit komentatora Whirlwind THS-5 | plus AKG BPHS-1 | 1 | Pulpit dla 1 osoby |
Talkback switcher CTP Systems CT600 | plus TA312S mic | 1 | Pulpit intercomowy |
Przewodowy system interkomowy | Altair | 1 | 1x EF-200, 3x EM-201, 1x FL-200, 4x AM-100, 1xES-200, 1x4W2-200 |
Bezrzewodowy system interkomowy | Altair | 1 | 3x wbp200hd 1x wbs200 4x wam100/2 |
Światłowód | 2 | 240m 4xLC-LC MM 500m 4xLC-LC SM |
|
Agregat elektryczny | Honda | 2 | EX4000 i Eu20i |
PMR | Baofeng UV-82 | 4 | |
Namiot Akustyka | 2x2 | 1 | |
Namiot Akustyka | 3x3 | 1 | |
Parawan perkusji | Acoustic Solution | 1 | 7 elementów |
Parawan pieca | Acoustic Solution | 1 | |
Najazdy kablowe | 1m | 30 | lekkie |